Kucukayasofya Mah. Aksakal Caddesi No: 26, Istanbul, Turkiet
Det fantastiska 4-stjärniga Harmony Hotel Istanbul & Spa ligger i distriktet Fatih och cirka 11 minuter till fots från Det sjunkna palatset. Det har soldäck, solterrass och olika rekreationsmöjligheter. Du kan bada i en privat pool eller dra nytta av ett turkiskt ångbad, bubbelpool och bastu på detta fantastiska hotell.
Hotellet ligger inom km från Gyllene hornet och inte långt från Tyska fontänen. Du hittar populära turistattraktioner som Istanbuls universitet cirka 25 minuter bort till fots. Gästerna kan njuta av närheten till Mehmet Akif Ersoy Parki, som ligger mindre än 750 meter bort. Shoppingentusiaster kommer att uppskatta att de bor cirka 10 minuter till fots från Hippodromen i Konstantinopel. Gästerna hittar tågstationen Sirkeci på gångavstånd från Harmony Hotel Istanbul & Spa.
De 38 allergivänliga rummen är utrustade med plattskärms-TV med satellitkanaler och flerkanals TV samt en påfylld minibar och te-/kaffebryggare för gästernas bekvämlighet. De har en separat toalett och en dusch i badrummen. Du kan njuta av utsikten över staden medan du bor på det rökfria Harmony Hotel Istanbul & Spa.
Varje dag erbjuds en frukostbuffé. Restaurangen Three Partners Cafe & Restaurant ligger mindre än 150 meter bort.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Harmony Hotel Istanbul & Spa!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Ola
2024-05-06
rummet var nytt och välutrustat och personalen gästvänlig. stället hade ett centralt läge nära kollektivtrafik, stranden, busshållplatsen.
Louis
2024-01-04
Väldigt rent ställe, trevlig och välkomnande personal, utomordentligt läge. Extra bekväm säng, fantastiskt badrum och terrass, snabbt internet och tv i rummet. Färsk mat och underbar service.
Agneta
2023-12-07
Det är ett perfekt prisvärt hotell i en byggnad i funktionell stil. Rummen är stiliga och riktigt moderna och har tre sängar, balkong och trevlig frukost, maten är lokal. Frukosten är bra. Vi rekommenderar detta ställe.